Mohamed Safwat (@Mohamed__Safwat)

On Twitter since June 19, 2012



بطل مصر في التنس و يسعي الي الوصول الي العالمية و رفع علم و اسم مصر عاليا في البطولات الكبري

FOLLOWERSFOLLOWINGTWEETSLIKESLISTED
1617783012

facebook.com/Mohamed.Safwat…

Tweets From Mohamed Safwat

  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    اثناء تجهزي لبطولة الفيوتشر رقم ٢ بشرم الشيخ

    Getting ready for Egypt F2

    #Deglawy #Wadi_Degla #Kirschbaum... https://t.co/LJ97S1p3H8

    0 3
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    ازيكم يا جماعة

    النهاردة كسبت بطولة الفيوتشر رقم ١ بشرم الشيخ و قدرت اني أتغلب علي المصنف الثاني علي البطولة ٦٣... https://t.co/WJXI7lPuuI

    0 1
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    مساء الخير عليكم 󾌰󾌰

    للأسف النهاردة خسرنا مبارة نهائي الزوجي بطولة الفيوتشر رقم ١ بنتيجة ٦٤ ٦٤

    استعدا الان... https://t.co/wki8hR7MRm

    0 0
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    مساء الخير عليكم 󾌰󾌰

    للأسف خسرنا النهاردة مبارة نهائي زوجي بطولة فيوتشر رقم ١ بنتيجة ٦٤ ٦٤

    دلوقتي استعد لمبارة... https://t.co/yl5WTL6pYQ

    0 0
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    ازيكم يا جماعة

    قدرت النهاردة اني اكسب المصنف الرابع علي البطولة ٦٤ ٦٣ و أتاهل الي دور النهائي في بطولة الفيوتشر... https://t.co/UCuHovOjgv

    0 0
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    قدرنا نكسب النهاردة مبارة الزوجي و تأهلنا الي الدور النهائي من بطولة المستقبل رقم ١ بشرم الشيخ 󾭞󾭞󾭞

    #Deglawy... https://t.co/My8bsFcC1F

    0 0
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    مساء الخير 󾌰

    قدرت النهاردة أني اكسب المصنف السابع علي البطولة ٦١ ٧٥ و أتاهل الي الزُّور نصف النهائي من بطولة... https://t.co/mxHvJ4peJt

    0 0
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    كسبنا مبارة الزوجي النهاردة بنتيجة ٦٢ ٦٢ و تأهلنا الي الدور قبل النهائي في بطولة الفيوتشر رقم ١ بشرم الشيخ

    احب... https://t.co/M9fWismpVR

    0 0
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    ازيكم 󾌰󾌰

    النهاردة كسبت مبارة الدور الثاني من بطولة الفيوتشر رقم ١ بنتيجة ٦٢ ٦١ و كدة أكون تأهلت الي دور الثامنة 󾭞󾭞󾭞 https://t.co/lsd37Qo5CP

    0 0
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    ازيكم يا وحوش التنس 󾭞󾭞
    يارب تكونو بخير في الجو البرد ده 󾍔󾍔󾍔؟؟

    بداية موفقة النهاردة و كسبنا مبارة الزوجي انا و... https://t.co/X8qF7Otc0q

    0 0
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    صباح الخير

    كسبت النهاردة اول مبارة في البطولة و الموسم ٦٢ ٦٠

    احساس جميل جدا انك تلعب و انت مجهز كويس للبطولة... https://t.co/EXs5umjqjI

    0 0
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    بكرة هبدا اول مباريات موسم ٢٠١٦ 󾌧󾌧

    هلعب اول بطولة في شرم الشيخ فيوتشر رقم ١

    هتبدا المبارة الساعة ١٠ صباحا 󾭞󾭞󾭞... https://t.co/bZAPb0EwEP

    0 0
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    قرعة بطولة الفيوتشر رقم ١ بشرم الشيخ

    مباراتي هتبدا يوم الأربعاء (الفردي و الزوجي)

    #Deglawy #WadiDegla... https://t.co/c16VvNXvq7

    0 0
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    صباح الخير 😎

    أخير هبدا او بطولة ليا السنة دي 󾌧󾌧 دي القائمة بأسماء الاعبين المشتركين في البطولة

    انا هلعب فردي... https://t.co/aaShIIAqDC

    0 0
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    من تمرني المفضلة لزيادة التركيز و التحميل الخفيف

    التمرين عبارة عن Forehands

    يتلعب ٦ كور وبعدين ١ Inside Out... https://t.co/mbsSX5uYUJ

    0 0
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    Hitting some Forehands

    #Deglawy #kirschbaum #Mansoura #Working_Hard #Wadi_Degla https://t.co/1sTnVcTEzl

    0 0
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    امبارح و انا بتفرج علي Lion King 󾌴󾌴عجبتني اوي الحتة دي من الفيلم

    Learn From The Past 󾭞󾭞󾌧󾌧 https://t.co/NfyCT3yLYf

    0 0
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    تمرين تمرين تمرين

    اخر أسبوع في فترة الإعداد

    بعد الأيام علشان أبدا مباريات

    #Deglawy #WadiDegla #Tennis... https://t.co/zdsTyWVQkA

    0 0
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    صباح الخير

    يارب تكونو كويسين

    ده جدول بطولاتي لحد شهر مارس https://t.co/YvTagZCBCQ

    0 0
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    صباح الخير انا بس حابب اقولكم حاجة انتشر فيها الكلام كتير الفترة الاخيرة

    طلعت إشاعة من بعض الأشخاص "ان محمد... https://t.co/oQgzMqOeFV

    0 0
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    Interval training https://t.co/OxKRZCH6Yg

    0 0
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    التمرين ده من أكتر التمرينات اللي انا بحبها

    #WadiDegla #kirschbaum #Mansoura #Tennis #Working_Hard #Preseason https://t.co/AsAKycqwgG

    0 0
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    My serve in a slow motion

    #Deglawy #WadiDegla #Tennis #Egypt #Mansoura #Kirshbum #Practice #Serve #Slow_Motion https://t.co/fqdIZqQHF9

    0 0
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    المطر مش هيخلينا منتمرنش

    #Deglawy #Kirshbum_Tennis #Tennis #Egypt #Fitness #Mansoura #وحوش_المنصورة #Rain https://t.co/hBRA6UQRYS

    0 0
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    كان تمرين كويس النهاردة يا وحوش المنصورة 󾭞󾭞󾭞󾭞

    انا سعيد بالروح دي .. النهاردة نزلتو و الجو كان مطر و برد بس نزلنا... https://t.co/ds2GAkGXpb

    0 0
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    وحوش التنس المصري !!
    ازيكم عاملين ايه في البرد ده ؟

    جزء من تمرين النهاردة توافق + رد فعل

    شكرًا كابتن / احمد... https://t.co/0PLYNvhwU3

    0 0
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    ازيكم يا ابطال التنس :)

    اول يوم تمرين بعد اجازة خفيفة كده .. الملعب ده من الملاعب اللي ليه ذكريات معيا كتير اوي... https://t.co/fPgvFJXb4U

    0 0
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    Happy new year to all my friend wish all ur dreams come true !!

    كل سنة و انتو طيبين يا احلي فانز بجد و شكرا لكل... https://t.co/lZjzTlZTIT

    0 1
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    Great drill to improve ur passing shot With Alberto Castellani

    فكرة التمرين .. ان المدرب بتحرك علي الشبكة و يثبت... https://t.co/gem1kbQOXi

    0 0
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    Good drill to improve for passing shot .. With Alberto Castellani https://t.co/O48PQUDslw

    0 0
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    Great drill to finish the 4th practice week with Alberto Castalani https://t.co/HtnxeQjY1o

    0 0
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    Solid practice today with Alberto Castalani https://t.co/Y8Oc3FJpbd

    1 0
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    Working on my 2nd serve https://t.co/RKpmkrCr4Y

    0 0
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    علي رأي المثل Never Skip Legs Day https://t.co/WVfSdzOxiM

    0 0
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    NO PAIN ..NO WIN

    اخر يوم تمرين في الأسبوع الثاني من فترة الإعداد 󾭞󾭞󾭞 https://t.co/XgEHVbGngv

    0 1
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    جزء من تمرين النهاردة https://t.co/XNqb5YEqez

    0 0
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    سوْال مهم جدا جدا :

    ايه أكتر عنصر من وجهة نظرك الاهم في رياضة التنس :

    - الجزء الفني (Technical and Tactical )... https://t.co/pEOtMREonO

    0 0
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    تمرين النهاردة خلال فترة الإعداد

    التمرين كان عبارة عن فتنس( Foot work ) مع التنس

    الهدف من التمرين انك تلعب... https://t.co/Wl0xvFGIfF

    0 0
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    ازيكم

    معليش اعذروني الفترة اللي فاتت اختفيت شوية علشان كنت بدأت فترة الإعداد للسنة الجديدة

    اتمني أنكم تكونو... https://t.co/ABqAxArXC5

    0 0
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    فتحت اول مشروع ليا مطعم ابو سليم 󾌰󾌰󾌰

    محدش يسألني أزاي 󾍔الموضوع جه كده 󾌴󾌴󾌴

    قولي رايكو في المنيو

    0 0
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    خلصت موسم البطولات و آلان استمتع بوقتي علي عائلتي وقريبا سأبدأ الاستعداد الي الموسم الجديد

    I finished my season... https://t.co/3gwwcyHLqv

    0 0
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    خسرت النهاردة في مبارة الدور قبل النهائي من بطولة الفيوتشر بشرم الشيخ ٧٦ ٧٦

    I lost today in the semi final on... https://t.co/jFtb2F0SZO

    0 0
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    النهاردة فزنا ( نادي وادي دجلة ) علي نادي صيد أكتوبر بنتيجة ٧-٣ ..

    اعذروني مكنتش موجود النهاردة أشجعكم بس كنت... https://t.co/2noXU3ZZ9G

    0 0
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    كسبت النهاردة مباراتي في دور الثامنية ٦٣ ٦٣ و تأهلت الي الدور نصف النهائي من بطولةً الفيوتشر بشرم الشيخ

    I won... https://t.co/7tmMODeQ1F

    0 0
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    فزت النهاردة في الدور الثاني من بطولة الفيوتشر بشرم الشيخ ٦١ ٦٣ و تأهلت الي دور الثامنية

    I won my 2nd round... https://t.co/tPWBGsM0AA

    0 0
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    فزت النهاردة في مبارة الدور الاول من بطولة الفيوتشر رقم ٣٨ و كانت نتيجة المبارة ٣٦ ٧٥ ٦٢

    Today I won my first... https://t.co/30ojO1yI9e

    0 0
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    استعد الان لخوض آخراً بطولات السنة .. .هلعب النهاردة بطولة الفيوتشر في شرم الشيخ .. و انشاء الله اقدر اعمل فيها... https://t.co/3v4Xa11971

    1 0
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    صباح الخير

    انا بس حبيت أشارك معكم الكومنت الجميل ده و الرد عليه ....

    دي عينة من التفكير السلبي
    ناس علي طول... https://t.co/YDVsh0Od7D

    0 0
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    Davis cup 2015 selfie

    0 0
  • Mohamed Safwat (Mohamed__Safwat) - 5 years ago
    كسبنا و صعدنا الي المجموعة الثانية من كاس ديفيز فزنا علي نامبيا ٢-٠ 󾭞

    شكرًا الي كل التشجيعات https://t.co/NV3fWMF2XZ

    0 0
Tennis Twitter Top 10
(total followers)
Who's Trending
(new followers)